Thursday 27 October 2016

Seks Dengan Isteri Orang - Husni Akan Bersumpah Laknat Di Majlis Anjuran Datuk Zaharin?




Selepas Datuk Zaharin Mat Yasin bertemu dengan Timbalan Perdana Menteri Zahid Hamidi dan selepas Husni bekas Menteri Kewangan II bertanyakan soalan di Parlimen behubung dengan isu 1MDB, tiba-tiba kedua mereka ini bersetuju untuk membuat satu majlis yang dikenakan yuran masuk dengan tujuan supaya Najib berundur dari jawatan Presiden UMNO.


Apa isi kandungan pertemuan Zahid dan Zahrin? Kenapa Zahrin masih cuba menyerang Najib?


Husni yang berhadapan dengan satu persoalan yang serius dibangkitkan oleh Raja Petra mengenai hubungan sulit beliau dengan isteri orang mungkin akan menggunakan majlis tersebut untuk melakukan sumpah laknat. (klik Malaysia Today)

Zaharin yang dikatakan baru sahaja bertemu dengan Zahid Hamidi di palimen tempohari dan bersetuju untuk tidak menyerang Najib. Sumber dari pakatan harapan menjelaskan bahawa kemungkinan Zaharin melihat ini satu peluang untuk membuat duit kerana beliau dikatakan sudah tidak mendapat apa-apa dana daripada UMNO berikutan terdapatnya cerita 'kaki pow' menteri dan kegiatan mengugut pemimpin umno? Hanya Datuk Zahrin sahaja yang boleh perjelaskan di majlis tersebut nanti.

Husni juga dilaporkan bakal keluar dari UMNO sekiranya gertakan beliau ini tidak memberi apa-apa pulangan yang beliau harapkan dari Najib.



Ku Nan masih menanggung perbelanjaan bulanan Zahrin?

No comments:

Post a Comment