Friday 9 December 2016

PWTC: Datuk Facebook Kena Pukul Kerana 'Anjing'



Zaharin Yasin sememangnya terkenal di kalangan pelayar faceebok sebagai individu yang sentiasa memuat naik status yang panas terutamanya apabila memaki hamun kerajaan termasuk memaki hamun Perdana Menteri.

Beliau turut terkenal menyerang 'lawannya' dengan pelbagai gelaran haiwan termasuk 'anjing'. Dan hari ini bagaikan buku bertemu ruas, menurut sumber beliau dipukul dengan tapak kasut di mukanya oleh salah seorang yang beliau gelarkan anjing di PWTC.

Menurut sumber yang lalu lalang di dalam PWTC, Zaharin yang memperolehi gelaran Datuk dari Sultan Pahang terus melarikan diri setelah dipukul dengan tapak kasut dan sempat memuat naik status facebook peribadinya seperti yang tertera.

Sebagai seorang Datuk bergelar, beliau sepatutnya menjaga airmuka istana. Tambahan pula beliau sudah mencapai umur lebih 65 tahun. Tidak manis seorang pemain tegar facebook yang mengaku pro BN menulis perkara yang tidak sepatutnya. 

Beliau juga terkenal dengan gelaran "Salam Balik Tiang". Penunggu tiang PWTC. Apa maksudnya gelaran yang diberikan kepadanya itu?

No comments:

Post a Comment