Saturday 17 December 2016

'Skandal Seks Anina' - Pemuda PPBM Bakal Buat Laporan MAIK Esok

Menurut sumber bilik gerakan strtegi siber pakatan harapan, satu laporan kepada pihak jabatan agama Islam Kedah bakal dibuat esok oleh anggota pemuda parti PPBM. Ini berikutan kes skandal seks yang didakwa melibatkan Ketua Serikandi PPBM Malaysia Anina Saaduddin dan pasangannya di sebuah hotel di Langkawi.

PPBM dilihat gagal menguruskan isu yang membabitkan imej parti yang baru setahun jagung. Walau ahli di dalam PPBM semuanya orang lama dan hampir 100% bekas ahli UMNO, tetapi gagal mengurus isu. Menurut sumber ini kerana selama mereka di dalam UMNO, mereka tidak peduli sedikit pun tentang hal sebegini.

Tun Dr Mahathir yang memegang kuasa lebih 20 tahun sebagai ketua UMNO Malaysia pun gagal dan dilihat seperti membiarkan sahaja Anina mengharunginya seorang diri. Tidak seperti mana ketika Rafidah Aziz diserang satu ketika dahulu di dalam UMNO.

Wakil pemuda PPBM ingin supaya skandal seks yang didakwa melibatkan ketua wanita mereka ini dapat diselesaikan secepat mungkin. Jalan terbaik adalah melibatkan pihak jabatan Agama Islam Kedah kerana lokasi yang disebutkan adalah di sebuah hotel di Langkawi.

No comments:

Post a Comment