Thursday 8 December 2016

Cucu Mahathir Sambut Krismas?


Cucu kepada negarawan Mahathir yang juga perdana menteri negara selama 22 tahun ini sememangnya terkenal dengan aksi-aksi yang seksi melalui akaun peribadi intagram miliknya. Beliau yang juga anak kepada bekas menteri besar Kedah yang dipecat kerana gagal menguruskan rakyat Kedah dengan baik. Ally, itulah nama akaun instagram anak Mukhriz yang juga cucu kesayangan Mahathir ini.

Hangat diperbahaskan mengenai tingkah beliau yang tidak manis dan ada yang mengatakan Ally mencabar akidah sebagai umat Islam. Cucu Mahathir ini juga dikatakan dengan teruja menyambut hari hantu atau halloween sebelum menjelang hari raya orang kristian, krismas.

Di dalam gambar yang beliau sendiri muat naikkan di laman internet miliknya, menurut sumber itu adalah sepupu beliau dan sekiranya benar maka individu seorang lagi itu juga cucu Mahathir. Seluruh rakyat Kedah dan warga Malaysia tahu bahawa hampir kesemua anak cucu Mahathir mendapat pendidikan di luar negara. 

Gaya hidup anak Mukhriz ini sudah menjadi bualan warga internet dan kebanyakannya meluahkan betapa bebasnya gaya hidup cucu mantan perdana menteri selama 22 tahun ini. Gambar di dalam akuan intagram miliknya sentiasa menunjukkan kemewahan yang beliau kecapi bersama adik beradik dan isteri Mukhriz juga.

Barangan berjenama, percutian mewah dan tempat makan yang mahal-mahal menjadi tayangan anak Mukhriz ini kepada rakyat Malaysia. 

Ally Mukhriz ingin perjelaskan sesuatu?

No comments:

Post a Comment