Saturday 29 October 2016

Pertemuan Sulit Husni-Ratu Naga Cetus 'Seks-Blackmail'?

Tuhan sahaja yang tahu kenapa Husni bertindak seperti manusia uang hilang akal. Tidak nampak meyakinkan bahawa perlakuan beliau di dewan rakyat minggu lalu sebagai strategi untuk membantu menteri kewangan atau menteri kewangan II untuk menghangatkan kembali jawapan 1MDB kepada wakil rakyat yang hadir. Tindakan beliau lebih menjurus kepada penilaian rakyat negara ini terhadap beliau dan pengundi Tambun khasnya.

Menjadi trending popular di facebook, twitter dan semua rangkaian media social, "Husni tanya, Husni Jawab".

Dalam pencarian kenapa Husni bertindak seperti orang hilang ingatan, sumber rapat pakatan harapan mula berbahas sesama sendiri. Ada satu alasan yang nampak kukuh juga selain apa yang didedahkan oleh Raja Petra melalui portal tersohornya MalaysiaToday. Husni diugut oleh Ratu Naga?

Pendapat ini ada sokongan bukti bergambar. Bukti setiap pertemuan antara Ratu Naga-Husni akan berakhir dengan gurauan seksual? Contoh- "You ni siapa, i tak pernah tengok, duk la sebelah i, u canteq, body lawa, tembamnya dll". Benar atau tidak Ratu Naga seperti ibu ayam dan akan memperkenalkan perempuan yang berlainan setiap kali pertemuan dengan Husni kononnya perempuan tersebut dari kumpulan siber beliau.

Hanya Husni sahaja yang tahu, hanya Allah sahaja yang Maha Tahu.

Gambar pertemuan sulit tersebut sudah mula tersebar di Tambun.

No comments:

Post a Comment