Tuesday 25 October 2016

Ratu Naga Diarah Jangan Bela Datuk Husni





Rata-rata jentera media social PKR tahu hubungan 'intim' antara bekas menteri kewangan II dengan Ratu Naga. Justeru arahan dari bilik perang pakatan harapan telah mengeluarkan arahan rasmi supaya Ratu Naga yang membimbing jutaan pengikutnya dengan nama kumpulan LLM tidak mencampuri urusan Husni menembak 1MDB di dewan rakyat semalam.

Sumber menjelaskan pasukan media social PKR masih lagi tidak berganjak dengan keputusan bahawa Ratu Naga tidak layak menjadi komandan jentera siber pakatan harapan seperti yang diumumkan beberapa hari lepas. Mereka begitu curiga apakah maksud sebenar Ratu Naga bersama suaminya (yang juga bekas suami kepada beberapa orang), adik lelakinya yang bekerja di MITI (sumber) menyertai PKR. Curiga bertambah apabila hanya beliau dan kelompok familynya sahaja yang masuk PKR. Dakwaan jutaan pengikutnya tidak menyokong tindakan beliau. Keraguan turut bertambah apabila nama Ratu Naga tiada di dalam mana-mana cawangan umno.



Sumber turut berkata mungkin kerana Ratu Naga ingin bantuan guaman ke atas kes-kes yang sedang beliau hadapi kerana kekangan kewangan. Joli merata, kencing merata dan akhirnya ke pangkuan PKR beliau datang menyembah - Jack Sparrow (ketua unit media social whatApp - Lu Langsi Lu Mampus)

Benarkah Ratu Naga makan seorang ketika menjadi jentera sulit Husni?

No comments:

Post a Comment