Monday 24 October 2016

Datuk Bergelar Mengaku Membutuhkan Najib Untuk Kebaikan


Tidak malukah seorang yang menerima gelaran dari Istana Pahang cuba pertahankan bahawa mencarut kepada pemimpin no 1 negara adalah sesuatu perlakuan yang wajar? Mungkin beliau lupa tatasusila timur atau ada sesuatu yang beliau inginkan dari Najib tidak tercapai?

Hampir setiap hari beliau disekolahkan oleh warga maya facebook akibat kekal pertahankan status beliau yang dianggap tidak wajar bagi seorang yang mendapat gelaran Datuk dari Istana yang begitu menjaga adap susila dengan pemimpin-pemimpin masyarakat.

Sumber rapat dengan beliau menjelaskan sebelum beliau mendapat anugerah Datuk dari Istana Pahang, beliau melepaskan rasa tidak puashatinya terhadap pejabat Perdana Menteri. Hampir kesemua pegawai di Pejabat Perdana Menteri diseranahnya di dalam facebook melalui akaun peribadinya hanya kerana gagal mendapat gelaran Datuk dari Yang di Pertuan Agong?

Sumber menambah, kemarahan beliau juga berhubung dengan lubuk 'cari makan' beliau semakin mengecil di PWTC ataupun di hotel Pan Pac KL. Bukan susah untuk melihat gelagat beliau di sana. Jumpa pak menteri dan menadah meminta wang? Sumber menambah, bertanyalah beliau, apa pekerjaan beliau? Dari mana sumber beliau mampu membeli kereta mewah?

Hanya Datuk Zaharin saja yang mampu clear the air.





No comments:

Post a Comment