Thursday 17 November 2016

Ratu Naga Berbohong Hamil & Beranak - J13

Satu kumpulan netizen bernama singkatan J13 yang sudah lama bersama Pakatan Rakyat dan kini Pakatan Harapan terlalu kecewa dengan tindakan yang terbaharu oleh Zuraida. Mereka terdiri dari orang lama dalam perjuangan medan siber. Mereka seperti anjing kurap yang sudah dibuang. Seperti madu disedut licin dan sepah dibuang. Itulah kenyataan yang mereka terpaksa terima kini.

Bagaimana Zuraida begitu mudah melupakan jasa pengorbanan mereka selama ini. Menaikkan dan mematikan langkah musuh dari luar dan juga dalaman PKR.

Isu terbaharu mereka kerja round the clock adalah harta kekayaan Zuraida terbocor dan diketahui umum. Lantas kumpulan J13 mempertahankan Zuraida dengan mengeluarkan senarai hanya beberapa kenderaan yang tidak mewah dan sembunyikan aset kemewahan yang lain terutama harta kediaman yang bertaburan di Selangor, Pulau Pinang dan mungkin di Indonesia.

Taktik menggunakan tajuk kereta Zuraida atas nama orang lain juga digunakan oleh Adam Rosly semalam dan kumpulan ini dapat mengagak Ratu Naga meniru strategi mereka ketika mempertahankan kebocoran kemewahan Zuraida.

Pemaju dan kontraktor mana yang tidak kenal Zuraida. Wan Azizah pula mungkin dapat tempias beberapa buah kondominium dan rumah mewah di Selangor terutama di daerah Ampang.

Bagaimana Zuraida sanggup membayar Ratu Naga sebanyak RM8000 sebulan dan akan dilantik menjadi Ahli Majlis PBT sedangkan kami hanya RM2000 untuk dikongsi dengan 13 orang cybertrup. Keluhan J13 ini bagaimanapun tidak diendah oleh Zuraida.

J13 ada rahsia besar Ratu Naga tentang kesah hamil & Beranak.

No comments:

Post a Comment