Wednesday 16 November 2016

Adam Bayar Ratu Naga Untuk Bersihkan Reputasi?

Licik. Itulah Ratu Naga menurut sumber. Hari ini diberitakan wakil Ratu Naga bertemu dengan pegawai khas Adam semata-mata untuk selesaikan isu kekayaan luarbiasa yang dimiliki oleh Adam.

Pendedahan memiliki rumah mewah dengan harga jutaan ringgit dan beberapa kereta yang juga bernilai jutaan ringgit telah membawa reputasi Adam sebagai pegawai khas Zuraidah. Walaupun Zuraidah telah menafikannya namun menurut sumber pakatan harapan, jawatan Adam sebagai pegawai khas Zuraidah mengkhususkan tanggungjawab sebagai broker projek antara PBT dan kontraktor.

Bukan jawatan rasmi yang tercatat di dalam organisasi pentadbiran Zuraidah tetapi Pegawai Khas kerja-kerja yang sulit dan kerana itu maka Adam tiada di dalam carta pegawai politik Zuraidah.

Ratu Naga sedang menyusun untuk membalas serangan media pro BN. Adam dikatakan mengeluarkan arahan supaya mengeluarkan isu yang sama, mendedahkan rumah-rumah pemimpin BN kecuali Najib kerana rumah Adam lebih besar dari rumah Najib perdana menteri.

Sasaran Ratu Naga adalah rumah pemimpin pemuda BN yang asalnya zero.

Sumber mendedahkan Ratu Naga perolehi bayaran yang lumayan dan Adam tidak yakin pasukan siber PKR yang lain mampu menguruskan isu peribadi beliau.

No comments:

Post a Comment