Friday 11 November 2016

Pendedahan Blogger Zaharin Mohd Yasin: Ketua Pengarah Imigresen Ganggu Isteri Orang





Penulis blog kontroversi Zaharin Mohd Yasin atau juga dikenali sebagai Blogger Sang Kelembai hari ini memuat naik satu status di facebook milik peribadinya:

Pagi ini saya ditemui oleh suami sesaorang yang menceritakan akan kisah isteri dia yang bekerja di Jabatan Imigresen Malaysia di mana Ketua Pengarah (saperti photo in) mengganggu isterinya. Khabarnya si Mamat ini masa di SPRM juga ada cerita yang sama. Penyakit suka nak tunjuk handal bawa bini orang sampai ke katil ni, memang ada pada manusia. Saya tidak mengaibkan ya.. saya tidak melanggar seksyen 504. KK dan SKKM.. Saya ditemui oleh suaminya sendiri. Saya cuba menasihatkan suami atau isterinya buat aduan Polis. Soalnya adakah Polis akan bertindak dan bagaimana perlindungan saksi dan pengadu.



Ketua Pengarah Imigresen perlu jawab pertuduhan serius ini. Pendedaahan dari blogger kontroversi ini akan mencemarkan nama baik jabatan sekiranya tidak tampil menjawab isu tersebut.




No comments:

Post a Comment