Tuesday 24 May 2016

Menteri & Timbalan Menteri Dari Terengganu Beri Alasan Klise Tidak Sambut PM


Depa kata lawatan kerja sehari Dato' Seri Najib ke Terengganu sebagai amat memalukan rakyat Terangganu sendiri kerana dua orang penting di Terangganu yang mewakili parlimen Terengganu ia ini Ahli Parlimen Hulu Terengganu dan Ahli Parlimen Kemaman tidak hadir bagi program Lawatan Kerja Sehari Perdana Menteri di Terengganu.

Mengikut cerita orang Terengganu sendiri apabila di soal kemana hilang dua orang ahli parlimen ini jawapan yang di terima amat 'klise' dan seperti tidak menghormati Dato' Seri Najib sebagai Presiden UMNO dan Perdana Menteri.

Yang di Hulu Terengganu depa kata tak sempat turun padang bersama PM sebab konon nak menyiapkan soalan Dewan Rakyat, Adehhh tang nih ada sedikit lah myuskil apa Ahli Parlimen ini tidak cukup pegawai ka? sehingga kehadiran Perdana Menteri tidak begitu penting kepada beliau?.

Lagi satu Ahli Parlimen yang dari Kemaman pula depa habaq lagi tak patut, adaka masa Najib dok ada kat bumi Terengganu ahli Parlimen Kemaman boleh dok ada kat Bangkok, ungkin Ahli Parlimen Kemaman ini rasa kehadiran Perdana Menteri tak sepenting kerja dia kot, atau Ahli Parlimen ini rasa urusan kerja dia lebih penting daripada kunjungan Perdana Menteri dan Rakyat Negeri Terengganu sendiri.

Ramai rakyat Terengganu merasakan bahawa kedua Ahli Parlimen ini lebih mementingkan urusan peribadi depa berbanding Perdana Menteri, Depa kata tidak sepatutnya sebagai Menteri yang berada dibawah kabinet yang dilantik oleh Dato' Seri Najib mengetepikan 'Boss' mereka dan Rakyat.

seterusnya di sumber

No comments:

Post a Comment